מה עובר על אתרי הברנז׳ה? פרק 230 עם אלכס כץ, עורך כסית ולשעבר עורך אייס
עם הפרסומים על סגירתו של אתר כסית הצעיר והפיכתו למדור תחת אתר זץ, פגשתי את אלכס כץ, העורך הראשי (הפורש?) ומי ששימש כעורך הראשי של אתר אייס במשך 10 שנים, כדי לדבר על אתרי הברנז׳ה ולמה הם לא שורדים.
דיברנו הרבה על הקשר בין תקציבי הפרסום לבין אתרי התוכן, על ההצדקה וחוסר ההצדקה שבאחזקת אתר ברנז׳ה לא רווחי, על הביקורת כלפי איכות התוכן באתרים האלו, על היחס הלא תמיד ביקורתי למשרדי הפרסום ומחלקות השיווק של המותגים המסחריים, על ההאשמה שב״פרסום קומוניקטים״, וגם על הבחירה במצעדי הפרסומות של אייס וכיצד נבחרו ״כל אנשי כסית״.
דיברנו גם על איך הוא כעיתונאי ברנז׳ה רואה את ענף השיווק והפרסום, על היחס של הפרסומאים לעיתונאים, על הדלפות, הקריירה האישית שלו, דעתו על תוכן שיווקי, החיבור לרשתות החברתיות, על טוקבקים, טוויטר ואיך הוא רואה את העתיד המקצועי שלו.
הפרק בשיתוף ״טרגט ספיריט״ המשווקת את הפרסום בתחנות הרדיו של כאן. "דיגיטל אוהב רדיו" ו"רדיו זה כאן" עם מעל 1.8 מיליון מאזינים ביום, בכל הארץ.
מחפשים עבודה או עובדים? מוזמנים להיכנס ללוח של קבוצת קריאייטיב פירסט, ולפתוח פרופיל או לפרסם מודעה בחינם: .https://creative.cmtz.me/
רוצים לראות את הדוגמאות שסופרו בפרק? כולן מחכות לכם ב-JuiceLetter, הניוזלטר של קבוצת קריאייטיב פירסט. להרשמה לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments