top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

איך הפכתי מיוטיובר לאיש קריאייטיב? פרק 191 עם תום טרגר, מנהל קריאייטיב בג׳ויטיונס



קשה לפצח את תום טרגר. הוא לא אוהב להתראיין ובטח שלא לשמוע את הריאיון של עצמו וזה ניכר בשיחה עצמה שיצאה איך לומר, יוצאת דופן. במובן חיובי כמובן.


תום מוכר לרבים כחצי מ״שוגר זאזא״, צמד קומיקאים ויוצרי רשת מאוד מצליחים במיוחד בקרב הקהל הצעיר. לצד זה, הוא משמש גם כמנהל הקריאייטיב של ג׳ויטיונס בעלת האפליקציות ״סימפלי גיטאר״ ו״סימפלי פיאנו״ ובין היתר מייצר להם וגם משחק בפרסומות מעולות.


דיברנו הרבה על המעבר והממשק בין יוצר תוכן לבין איש קריאייטיב ופרסומאי, על איך נראה הבריף שהוא מקבל, עבודה מול תוצאות ודאטה, קבלת ביקורת מקצועית בתוך החברה, איך גורמים לגולשים לא לדלג על הפרסומת שלך, עבודה באנגלית, חופש אמנותי, עבודה כמייקר מול עבודה עם ספקים אחרים וגם על פרסומות שהם עושים למותגים אחרים והאם בסוף בסוף הוא מגשים את עצמו או מתפשר על האמנות שלו?


פרק כאמור, קצת יוצא דופן אבל סופר מעניין ולא מצחיק בכלל (אל תצפו!).



הפרק בחסות לוח הפרילנסים המזמין אתכם למצוא פרילנסרים במגוון תחומים או לפתוח כרטיס כפרילנסר בחינם ולקבל פרוייקטים מלקוחות: https://freelancim.com/

ולרגל חודש דצמבר: מינוי שנתי ללוח הפרילנסים + המדריך ״לעוף על עצמך״ של יובל לב ב-300 ש״ח בלבד. (שווי המינוי לבדו 300 ש״ח + שווי המדריך 199 ש״ח).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

Kommentare


bottom of page