למה אני נגד קריאייטיב ״של פרסים״? פרק 185 עם ניב חורש, מנכ״ל משותף בראובני פרידן
מהו קריאייטיב טוב? האם זה קריאייטיב שמביא פרסים, קריאייטיב שמשיג תוצאות והאם זה בכלל אחד על חשבון השני? ניב חורש, הוא מנכ״ל משותף בראובני פרידן ובמסגרת תפקידו, יש לו תפיסה מאוד מגובשת כיצד קריאייטיב טוב צריך להיראות, תפיסה מאוד שונה משלי ולכן היה לי מעניין להזמין אותו לדיון, שלא לומר ויכוח מנומס בנושא.
דיברנו הרבה על הקריאייטיב של ראובני פרידן, על חשיבות האסטרטגיה בעיניו, למה מרגיז אותו שאומרים על המשרד שלו שהוא ״מוטה לקוח״, מה הוא חושב על הקקטוס ועל הזכורות והאהובות, ועל המסלול האישי שלו מקופירייטר בגליקמן, דרך ניהול קריאייטיב בבאומן, סמנכל״ות בראובני פרידן, המעבר לניהול לקוח ולמנכ״לות משותפת כולל התייחסות ליחסים שלו עם זיו קורן, המנכ״ל לצידו.
לבסוף דיברנו גם על התפקיד החדש שלו כמנכ״ל ארלו, חברת הדיגיטל החדשה של ראובני פרידן, למה פתחו חברת דיגיטל נפרדת רק עכשיו, מה מושך אותו בתחום הפרפורמנס ומה מיוחד בחברה החדשה.
היה סוער לפרקים אבל מאוד מעניין ומעשיר ובעיקר מכבד.
הפרק בחסות לוח הפרילנסים המזמין אתכם למצוא פרילנסרים במגוון תחומים או לפתוח כרטיס כפרילנסר בחינם ולקבל פרוייקטים מלקוחות: https://freelancim.com/
עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comentarios