איך הופכים מכוכב רשת למנהל סושיאל? פרק 221 עם גיא אורדיבר, מנהל הסושיאל של גליקמן
גיא אורדיבר הוא סוג של כוכב פייסבוק, צייצן, משפיען ובעיקר מצחיקן שמקבל הרבה מאוד חשיפה ולייקים על התוצרים שלו ברשתות החברתיות. בשנתיים האחרונות הוא מנהל את הסושיאל של עיריית תל-אביב יפו ולפני מספר שבועות הוא החל תפקיד חדש כמנהל הסושיאל של משרד הפרסום גליקמן.
דיברנו על העבודה בעירייה, איך יוצרים הומור בעידן שבו אסור לצחוק על שום דבר, האם הוא יודע לעשות גם קריאייטיב לא הומוריסטי, על השפה הייחודית שנוצרה לעירייה, על הכניסה לנעליים הגדולות שהשאיר קודמו בתפקיד והאם הוא יודע איך מפצחים ״ויראליות״ ברשתות החברתיות.
דיברנו באופן כללי על קריאייטיב בסושיאל מדיה, למה הרבה מהמותגים מדברים בשפה דומה, על ההבדל בין קריאייטיב אופליין לקריאייטיב בדיגיטל והאם הוא רוצה לפעמים לעבור למגרש של הטלוויזיה ושלטי החוצות?
דיברנו גם על הקריירה שלו, על ההתחלה הלא קלה במשרדים הקטנים ועל ההבדל שחש בביקוש בתחילת הדרך לבין על הביקוש שהוא חווה עכשיו לעובדים כמוהו וגם, על המעבר לניהול ועל הבחירה דווקא בגליקמן.
לבסוף דיברנו גם על הצד האישי שלו, על הקשר בין כתיבת פוסטים מצחיקים לבין הצלחה בקריאייטיב, על הפרסונה האישית שלו כ״אנטי גיבור״ וכמה מהצד האישי שלו זולג לתוצרים הקריאייטיביים שהוא מייצר.
פרק רציני עם איש מצחיק ומוכשר.
מוזמנים להאזין לפרק בכל אפליקציות הפודקאסטים. חפשו ear catcher
בספוטיפיי: https://tinyurl.com/u475tjrn
באפל: https://tinyurl.com/5jdm3znz
בגוגל: https://tinyurl.com/yvr37dbt
או פה באתר.
עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comentários