למה עזבתי את עולם הפרסום? פרק חשבון נפש ליום כיפור עם דור אבנעים
דור אבנעים הייתה עד לפני חצי שנה מנהלת לקוחות בכירה בחברת הדיגיטל של גליקמן שמיר סמסונוב ואז היא החליטה לעזוב את המשרד ואת התחום. בשיחת חשבון נפש גלויה, היא מספרת על הסיבות שגרמו לצאת מעולם הפרסום:
על ההתנהלות מול הלקוחות וההרגשה שהיא תמיד נתפסת בעינהם כנוכלת, על תנאי העבודה הקשים שהדור הצעיר לא מוכן לקבל, על ההבנה שהיא בכלל לא אוהבת פרסומות, על המחשבה שהפרסום היום כבר לא רלוונטי וגם על הצדדים המוסריים שמפריעים לה במה שהיא מייצרת.
שיחה פתוחה וכנה שכל אחד מאיתנו חייב לשמוע ואולי לעשות את חשבון הנפש בעצמו.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------הפרק בחסות לוח הפרילנסים המזמין אתכם למצוא פרילנסרים במגוון תחומים או לפתוח כרטיס כפרילנסר בחינם ולקבל פרוייקטים מקלוחות: https://freelancim.com/
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam
Comments