top of page

איך משווקים לימודים אקדמאיים בעולם החדש? פרק 189 עם עדי גץ, סמנכ״לית השיווק לשעבר של המכללה למינהל

תמונת הסופר/ת: Meiran PachmanMeiran Pachman


כשמדברים על שיווק של אקדמיה בימינו, השאלה הראשונה שנשאלת היא האם בכלל יש צורך וביקוש ללימודים אקדמיים, בעידן שבו הקורסים המקצועיים פורחים ונותנים מענה ללא מעט תפקידים.


ואכן זו הייתה השאלה הראשונה ששאלתי את עדי גץ, לשעבר סמנכ״לית השיווק והמכירות של המכללה למינהל. עדי ענתה בכנות על השאלות שאיתן התמודדו בזמן אמת במכללה ודיברה על ההתפתחות של המכללה למינהל והאקדמיה בכלל ואיך התאימו את עצמם לדור ולתקופה כדי להישאר רלוונטיים.


דיברנו על המלחמה השיווקית מול האוניברסיטאות, מול המכללות האחרות וגם מול הקורסים המקצועיים, על ה״התחנפות״ לסטודנטים וגם על המותג ״המכללה למינהל״, האם הוא נשחק עם הזמן ולמה כל כך הרבה זמן לא יצאו בקמפיין תדמיתי.

בנוסף דיברנו לא מעט על מסע לקוח ואיך מטפלים שיווקית בסטודנטים מהרגע שבו הם רק התעניינו בלימודים ועד הרגע שנרשמו והתחילו ללמוד או במילים אחרות, איך שומרים על קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים במשך כמעט שנה עד המימוש באמצעות עבודה נכונה עם מערכות crm ומרקטינג אוטומיישן.


שיחה מרתקת עם מי שהתמודדה בהצלחה עם האתגרים הללו בשנים האחרונות ועכשיו עצמאית המעניקה שירותי ייעוץ למסעות לקוח ואוטומיישן.



הפרק בחסות לוח הפרילנסים המזמין אתכם למצוא פרילנסרים במגוון תחומים או לפתוח כרטיס כפרילנסר בחינם ולקבל פרוייקטים מלקוחות: https://freelancim.com/

ולרגל חודש דצמבר: מינוי שנתי ללוח הפרילנסים + המדריך ״לעוף על עצמך״ של יובל לב ב-300 ש״ח בלבד. (שווי המינוי לבדו 300 ש״ח + שווי המדריך 199 ש״ח).

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

עוד לא הצטרפתם ל-JuiceLetter, הניוזלטר עם כל מה שטעים עסיסי ומזין בעולם הפרסום? לחצו פה: https://www.punkt-adv.com/juiceletter

לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת קריאייטיב פירסט: https://www.facebook.com/groups/createam

Comments


bottom of page