top of page
Writer's pictureMeiran Pachman

איך מנהלים את המותג הארגוני ב 2020? פרק 116 עם אימי עירון, like a rainbow



אימי עירון הייתה עד לפני שנה המנכ״לית והיזמית של סלונה והיום היא מלווה ארגונים ועוזרת להם לספר את הסיפור שלהן כמותג לכל דבר.


דיברנו על הצורך שנוצר, בשנים האחרונות, לארגונים לספר את הנרטיב שלהן בעקבות החוסר ההולך וגובר בכוח אדם, בשילוב החשיפה של כל עובד ועובד היום למדיה החברתית.

אימי הסבירה למה חשוב לקחת בעלות על הסיפור הארגוני ולנהל אותו, איך מעבירים אותו לכל כך הרבה קהלים שונים, מה הכלים שבהן היא משתמשת כדי לספר את הסיפור של הארגון ואיך מודדים את ההצלחה של זה.


דיברנו על הקושי של הארגונים ביצירת תהליך שכזה, על המשאבים הכספיים הנדרשים ויותר מזה, על המשאבים האנושיים של ניהול, זמן ותשומת לב שצריך להקדיש לנושא.


דיברנו גם על הבחירות האישיות שלה בקריירה. איך העיסוק החדש שלה הוא חיבור מושלם מבחינתה בין הלב לראש, על העזיבה של סלונה, מה למדה שם ומה קרה בסלונה שבחרו להתחבר עם מקאן.


לבסוף דיברנו, איך לא, על נשים וקריירה ולמה זה חבל שחסר הכוח הנשי בעולם הטכנולוגי.




לתגובות ולשיחות על הפרק ולדיונים והשראה על פרסום, שיווק וקריאייטיב, אתם מוזמנים להצטרף לקבוצת creative first:


הוקלט בפודקאסטי.קו המומחים בהפקת ויצירת פודקאסטים:

865 views

Comments


bottom of page