

הקול של הדור הזה? פרק 399 עם איתמר פיש, קופירייטר בליאו ברנט
״למה אתה לא מביא צעירים לפודקאסט?״ אז הנה הבאתי. ולא סתם צעיר, אלא את אחד הצעירים והמבטיחים בעיניי- איתמר פיש רק בן 30, קופירייטר בליאו...
Meiran Pachman
לפני 12 דקותזמן קריאה 2 דקות
צפייה 1


פורמולה 1- מיתוג של 800 כוחות סוס
מרוץ הפורמולה 1 שהסתיים בתחילת השבוע הוא הזדמנות יפה להתבונן רגע על היכולת של סיפור ומיתוג לדלוור שינוי ולשנות מטרות עסקיות מקצה לקצה.
אורי נוה
לפני 7 ימיםזמן קריאה 1 דקות
36 צפיות


למה אנחנו לא עובדים עם משרד פרסום? פרק 398 עם טל כדורי, סמנכ״לית השיווק של פמינה
הקמפיין החדש של פמינה בכיכובה של בר רפאלי, הניב את הפוסט עם הכי הרבה תגובות השבוע בקבוצת קריאייטיב פירסט. זו הייתה סיבה מצויינת בשבילי...
Meiran Pachman
21 במרץזמן קריאה 1 דקות
239 צפיות

איך Droga5 מנסה להחזיר לעצמה את מעמד האייקון הפרסומי?
איך Droga5 ממציאה את עצמה מחדש? אחרי שנים ככוכבת עולם הקריאייטיב, רכישתה על ידי Accenture אילצה את הסוכנות לחשב מסלול מחדש. האם שילוב בין קר
נועה בר און
20 במרץזמן קריאה 2 דקות
36 צפיות


אפל שוב שברה את חוקי הפרסום והתוצאה מהפנטת
אני יודע שלבקש מכם לעצור עכשיו את העבודה ליותר מחמש דקות כדי לצפות בפרסומת זו בקשה גדולה. במיוחד שההתחלה קצת איטית ולא מאוד מושכת לצפייה....
Meiran Pachman
19 במרץזמן קריאה 3 דקות
257 צפיות


מה Perplexity עשו שגוגל לא הצליחו? שיעור בקריאייטיב ואסטרטגיה
שנים לימדו אותנו שלפרסומות יש מבנה קבוע – 20 שניות של קריאייטיב שתופס את העין הצופה ומבדר אותו ואז 10 שניות של 'דבר המפרסם' שבו מדברים על...
Meiran Pachman
18 במרץזמן קריאה 3 דקות
382 צפיות