למה סמנכ״לי השיווק הגדולים מכל העולם מגיעים בכל שנה לקאן?
בכל שנה נפגשים סמנכ״לי השיווק של החברות הגדולות בעולם: p&g, אפל, סמסונג, קוקה קולה, גוגל, פייזר, מיקרוסופט ועוד בחגיגת הקריאייטיב והחדשנות המובילה בעולם- פסטיבל קאן. לא במקרה הם לא מרשים לעצמם להחמיץ את האירוע השנתי הזה שמרכז במקום אחד את כל הידע, התובנות, הכלים, הטכנולוגיות וכמובן ההשראה לחדשנות ומצויינות.
תמצית מזוקקת של שעה עם כל מה שחובה לדעת ולהכיר
למזלנו, היום לא חייבים להגיע לשם כדי לספוג את כל הידע הזה. אני מקדיש את השבוע של הפסטיבל כדי לקרוא, לצפות בקייסים, לשמוע את ההרצאות והפאנלים ובסופו, אני יוצא עם הרצאה בת שעה (אבל לפעמים כל כך נהנים אז נמשכת קצת יותר) שמכילה את הקייס סטאדיס הזוכים והכי חשוב: התובנות שכל איש שיווק ופרסום צריך לדעת.
תכל׳ס, מה ייצא לכם מזה?
זו לא הרצאה שבה רואים פרסומות יפות מהעולם, אלא סקירה של המהלכים השיווקים והקריאייטיביים של השנה יחד עם כל מה שאפשר ללמוד מהם וליישם כאן ועכשיו: טרנדים, טכנולוגיה, אג׳נדה וכד׳. בסוף ההרצאה, יוצאים מלאי השראה וחדורי מוטיבציה לעשות מהלכים שיווקיים טובים יותר שיביאו תוצאות עסקיות.
מדובר בהרצאת חובה שמועברת זו השנה השישית בעשרות משרדי פרסום, דיגיטל, יח״צ ומחלקות השיווק של הלקוחות המשמעותיים בארץ.
מי כבר צפה בהרצאה:
(כולל בשנים קודמות)
כמה מילים על מירן פחמן
בעל חברת Creative First המקדמת מצוינות קריאייטיבית באמצעות סוכנות קריאייטיב ואסטרטגיה. בין לקוחותיו בשנים האחרונות: המסלול האקדמי המכללה למינהל, שטראוס, ביתילי, ג׳ק קובה, מכללת עזריאלי, הום סנטר ועוד.
בעבר מנהל קריאייטיב במקאן וסמנכ״ל הקריאייטיב של פוגל.
מרצה בארגונים רבים ובהם: המכללה למינהל, מכללת ספיר, דיגיטלנט, ACC ועוד.
מנהל את קהילת Creative First בפייסבוק המונה כ-18,000 חברים, בעל הפודקאסט הפופלארי ear catcher ומייסד תחרות הקריאייטיב העצמאית גרנות.